Silent Hill 2 straszy ciszą rozmowa z Arkadiuszem Reikowskim - Remigiusz Maciaszek


Naszym gościem jest Arkadiusz Reikowski 00:00 Co tam u nas słychać? 05:02 Praca nad Cronos: The New Dawn 19:16 Kompozytor, dźwiękowiec i sound designer 28:18 Silent Hill 2 Remake i detale pracy 01:02:25 Straszenie dźwiękiem w grach 01:12:48 Problemy z
Komentarze:

@xczaru: Uwielbiam muzykę i dźwięki z Silent Hill 2. Kiedyś robiłem research na temat tworzenia muzyki w tym tytule. Co ciekawe Akira bardzo dużo korzystał z samplera Spectrasonics Bizzare Guitar. Polecam każdemu komu przesłuchać tych sampli (jest cała płyta na YT) i spróbować poszukać samemu powiązań z grą. Kocham tą muzykę i mam wrażenie że nie było tygodnia (od dobrych kilku lat) w którym nie puściłem na swoich słuchawkach The Day of The Night :) Dziękuję za pracę włożoną w remake Panie Arku. Czuć naprawdę ten klimat i mogę powiedzieć, że dźwięki są świetne (uwielbiam ten motyw, gdzie James walczy o swoje życie i słychać to przerażenie nawet w jego zatracającym się oddechu!). Życzę sukcesów w kolejnych produkcjach :D
@Technikuk: Mega wywiad!, Oj chłopaki zainwestujcie w 2 kamerę jako zapas, Jak prezesi mają związane ręce to zwrócić się do właścicieli RCK/BRS ?
@ice-man3563: Rejkowski na kolejnego kompozytora gier z serii DOOM. On by to zrozumial jak sadze :)
@Svenowski: "włanczam, wyłanczam" tak jak Pan gość musiał "wyłonczyć" dźwiek w grze, tak i jak musiałem przerwać słuchanie.

Dzięki chłopaki za transkrypt, sobie przeczytałem do kawusi :D
@MrValgard: death stranding to się gra jak euro track simulator, wyciszenie/skipowanie scenek odpalenie podcastu i dostawa paczek xd
@pawekoek2786: Obecny
@Analog_AI: Z racji tego ze była wspomniana gitra, to dla mnie najlepiej oddanie tego instrumentu w grach, to ostani Indiana Jones jest.

No i w ogóle po za wspomnianymi w podcaście grami ze swietnym audio/soundtrackiem, to jeszcze bym dorzucił south of midnight i hellblade 2.
@kyurenm5334: Coś jest chyba nie tak z dzwiękiem, gość momentami świszczy. Co w miejscu gdzie jest dużo szumów powoduje, że albo czasami mi aż w pięty idzie, albo go nie słyszę. Nie wiem czy to da radę jakoś łatwo wyrównać w post produkcji.
@xdstanley1074: Pan Remigiusz niech w końcu zagra w Alana Wake 2! Borys tyle razy wspominało tej grze, a Rock nadal nie chce zagrać
@dymitrstyranczak9967: Szczerze to przykro mi się robi jak ludzie oceniają anime nie mając odniesienia.. to tak jak by ktoś zagrał w Mario i powiedział że to najlepsza gra wszechczasów jeżeli chodzi o fabule i grafikę.. oczywiście jak obejrzysz jedna rzecz bez odniesienia się do oryginału i nie masz porównania z innymi seriami to solo leveling może ci się wydawać spoko seria.. tylko że z tym potencjałem co mieli to zniszczyli serie która miała tak duży potencjał :)
@Beniu19892: Dlaczego dźwięk nazywa się „dronem”? Ano dlatego, że angielskie „drone” to nie zawsze było tylko to latające, elektroniczne urządzenie. „to drone” to czasownik, który oznacza „wydawać przedłużający się, niski tonowo dżwięk”.
@profesor1557: 16:30 Rock udaje ze przesuwa krzesło, aby zakamuflować soczystego bączura.
@maciej3288: Z chęcią bym zobaczył rozmowę z Arkiem, w której opowiada więcej o muzyce z filmów, gier i anime, ale tak dogłębnie, że jest przy tym wymiana wrażeń z innymi rozmówcami. Bo choć obejrzałem całą rozmowę, to Silent Hill i horrory nie interesują mnie tak mocno.
@szczepan6058: Super podcast udało mi się przemyśleć na jaki kolor pomalować pokój
@saeer5038: Siemanko witamy w naszej kuchni
@talgy2671: Widzę, że moje błagalne komenatrze zostały wysłuchane - w końcu ktoś odpowiedzialny za warstwę dźwiękową gier u RCKBRS.
@ziomal177: Uwielbiam podcasty z twórcami!!!!!!!!!! ❤❤❤❤❤
@guciu1991: Proszę powiedzcie mu że nie mówi się WŁAŃCZA bo aż mi się nie dobrze robi jak to słyszę ??
@Kana?Jutub-p1w: Dziwnie razem wyglądacie w akurat tych słuchawkach od S.
@NiebinarnyTaboret: Super rozmowa
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=sMPIMQEPcFk