POWAŻNA ANALIZA Gameplay Trailera z The Blood of Dawnwalker - Kiszak
Kiszak Ogląda Kolejny Trailer z The Blood of Dawnwalker Oglądany Film Wesprzyj kanał: Zapraszam na Streamy Codziennie ~20:00 : Kanał Archiwum: KiszakArchiwum Kanał z Clipami: KiszakClipy Moje Koszulki Kupicie Tutaj: (reklama) Discord: Insta
Komentarze:
@trixon2118: Nie no średnio to wygląda. Nie wiem czy to przez te 5 fpsów czy jak, ale niektore animacje kwadratowo wyglądają i ten impact hita jakby za wcześnie wchodzi bo wygląda tak jakby animacja niezcinnectowala sie :/
No ja tan nue wiem, licze że będzie dobre ale po tym trailerze moje oczekiwania mocno spadły
No ja tan nue wiem, licze że będzie dobre ale po tym trailerze moje oczekiwania mocno spadły
@revante446: Trochę im klatkarz ucieka ale ogólnie wygląda super
@Asasyn5050: na dawnwalkera zrobiłeś a na wiedźmina żadnego odcinka nie dałeś
@kuba1234pl: Jak tam skeletal ci idzie?
@demixbtw: Estetyka super ale no gameplay to nie jest najwyższy poziom
@gus7478: Biały Blade
@SkillIssuepl: Myślę, że fajne mogłoby być w tego rodzaju grze rozwiązanie inspirowane starym Fable - czyli taki uproszczony system moralności, ale z faktycznie jakimś wpływem na losy naszej postaci przez podejmowane decyzje. Chodzi mi o wybory pomiędzy dobrem, a złem i wybór ścieżki, która docelowo chcielibyśmy obrać. Skoro główną postacią jest jakiś pol-wampir, to możliwość grania nim jako kimś, kto całkowicie poddaje się wampirzemu władcy i jest złym charakterem byłaby spójną, ale też możliwość gry, jako osoba, która nie chce tej klątwy i za wszelką cenę chce być dobry też będzie git. Do każdej ze ścieżek na spokojnie możnaby było wymyślić po kilka/kilkanaście zakończeń fabularnych, ale taki system moralności (może nawet bardziej rozwinięty) imo byłby naprawdę dobrym krokiem.
@pawekrasowski8060: clair obscure, 17min odbierania ataków na cąłą drużynę, i po 2-3 na pojedynczą, i wszystko ginie od jednego,
super że są tacy przeciwnicy, biorąc pod uwagę że w tamte miejsca się wraca,
ale jak chcesz zabić go od razu to musisz wyciągnąć wszystko co masz
nie rozumiem, czemu jest jakiś sufit dmga 9999 na pojedynczy hit, a podwojenie dmgu postaci
która zadaje 30 000 nie daje 60 000, niby sciel daje na całą turę podwojenie, a podwoiło mi tylko
zwykłe hity verso.
No ale taka jest ta gra, jeśli chcesz wyzwania to znajdziesz, i jest to może nie tak
skomplikowane jak walka w soulsach, bo tych animacji nie ma aż tak dużo(chociaż czasami jest)
i nie ma movementu tylko wciskanie w czas
ale jak boss ma 600k hp to z takim dmgem jak opisałem, bardzo dużo konsekwencji trzeba
aby to parować idealnie. Ale służy to chyba tej formule jrpg, bo ty musisz porzucić na takim poziomie
wtedy wymienianie się z bossem, jak w turówce, będąc jak najbardziej zagrożonym wyciągasz
jak najwięcej dmg, czym skracasz sobie ten czas odpierania ataków wymagany do ukończenia.
Ale musisz być diablo dokładny w tym czego się nauczyłeś. Gdyby można było się mylić naprawdę wiele razy
to nie wymuszałoby to optymalizowania drużyny, a o to chyba chodzi w jrpg(mówi osoba która w żadnego finala nie grała)
super że są tacy przeciwnicy, biorąc pod uwagę że w tamte miejsca się wraca,
ale jak chcesz zabić go od razu to musisz wyciągnąć wszystko co masz
nie rozumiem, czemu jest jakiś sufit dmga 9999 na pojedynczy hit, a podwojenie dmgu postaci
która zadaje 30 000 nie daje 60 000, niby sciel daje na całą turę podwojenie, a podwoiło mi tylko
zwykłe hity verso.
No ale taka jest ta gra, jeśli chcesz wyzwania to znajdziesz, i jest to może nie tak
skomplikowane jak walka w soulsach, bo tych animacji nie ma aż tak dużo(chociaż czasami jest)
i nie ma movementu tylko wciskanie w czas
ale jak boss ma 600k hp to z takim dmgem jak opisałem, bardzo dużo konsekwencji trzeba
aby to parować idealnie. Ale służy to chyba tej formule jrpg, bo ty musisz porzucić na takim poziomie
wtedy wymienianie się z bossem, jak w turówce, będąc jak najbardziej zagrożonym wyciągasz
jak najwięcej dmg, czym skracasz sobie ten czas odpierania ataków wymagany do ukończenia.
Ale musisz być diablo dokładny w tym czego się nauczyłeś. Gdyby można było się mylić naprawdę wiele razy
to nie wymuszałoby to optymalizowania drużyny, a o to chyba chodzi w jrpg(mówi osoba która w żadnego finala nie grała)
@Kacpe_REL: 8:34 "ale trailer słaby imo moim zdaniem" XDDD
@szymonkrajewski5055: Dupy nie urwało. Ciekawe jaka cena będzie. Oceniając z perspektywy AAA chujowo, patrząc z perspektywy AA wyglada byle jak. Patrzysz na tą grę i daje ona wrażenie remake gothica. Jeszcze ten jebany unreal… Graficznie gra wygląda paskudnie, ciekawy artstyle, animacje to jebany żart. Widać asseciory z unreala, na odpierdol wrzucone światło.
@szklanedomy9675: Słabo to wygląda. Niektóre postaci i ich twarze plastikowe. Pomimo użycia całkiem sporej ilości kadrów w nocy, dzięki czemu chciano poza dodaniem klimatu - zatuszować niedoskonałości graficzne - i tak widać miałki poziom graficzny.
@InFeSs: Z częścią się zgodzę, z częścią nie. Zgodzę się, że trailer pierwszy mnie rozpalił, a ten najnowszy już zdecydowanie mniej. Tyle, że zgadzaniem się. Uważam, że jako gracze powinniśmy bardziej to doceniać niż kolejne Assassins Creed. Wnioskując po Twoich słowach, to nazywanie tego kopia W1 czy W3 to twierdzenie jakby studio dało standardowego batona w inne opakowanie - a tak nie jest. Przynajmniej tak mogę zakładać na bazie informacji dotychczas zebranych. Już pomijam Polskość tego produktu i kwestie wspierania. Mam fajny soundtrack na zapowiedziach (ponownie zbliżony do W3, ale mamy tam mediv klimat), dobra grafike (nie powalająca), ciekawy system walki (różny za dnia czy nocy), nowy setup (świat, otoczenie) i intrygującą fabułe. Co Ty/Wy chcecie więcej? C'mon. I na koniec przypominam - 33 też twierdziłeś, że się nie uda. Więcej optymizmu i wsparcia dla studia.
@HinisStudio: Czej, to the blood of dawnwalker było, a omówienie tech demo tw4 nie - coś mnie omineło xd?
@vRaWmoDv: wygląda jak wiedzmin 2
@kamilszostek879: 5:15 Nie do końca rozumiem nawiązanie do Arcanum. Rzeczywiście, gra przedstawiała świat, w którym magia współistniała z technologią, a nawet była przez nią powoli wypierana, jednak technologia była tam ukazywana głównie jako narzędzie wspierające rozwój cywilizacji. Nie pojawiały się wątki związane z androidami, cyborgami czy autonomicznymi konstruktami posiadającymi własną świadomość.
Z elementów, które można by ewentualnie uznać za zbliżone do autonomicznych maszyn, istniała możliwość stworzenia mechanicznych pająków czy prymitywnych robotów, jednak były to czysto użytkowe maszyny napędzane silnikiem parowym, pozbawione jakiejkolwiek formy samoświadomości.
W świecie gry, jeśli gracz napotykał tego typu maszyny (a działo się to bardzo rzadko), to zawsze w miejscach, gdzie przebywali ludzie lub gnomy, którzy je skonstruowali. Nie było takich sytuacji, że wchodzisz do jakiejś opuszczonej kopalni czy jaskini i nagle okazuje się, że żyją tam inteligentne, niezależne konstrukty prowadzące własne życie.
W Arcanum natomiast technologia, choć zaawansowana jak na realia świata fantasy, nigdy nie przekracza tej granicy, nie wchodzi na terytorium sztucznej inteligencji czy technicznego życia jako osobnej formy istnienia.
Z elementów, które można by ewentualnie uznać za zbliżone do autonomicznych maszyn, istniała możliwość stworzenia mechanicznych pająków czy prymitywnych robotów, jednak były to czysto użytkowe maszyny napędzane silnikiem parowym, pozbawione jakiejkolwiek formy samoświadomości.
W świecie gry, jeśli gracz napotykał tego typu maszyny (a działo się to bardzo rzadko), to zawsze w miejscach, gdzie przebywali ludzie lub gnomy, którzy je skonstruowali. Nie było takich sytuacji, że wchodzisz do jakiejś opuszczonej kopalni czy jaskini i nagle okazuje się, że żyją tam inteligentne, niezależne konstrukty prowadzące własne życie.
W Arcanum natomiast technologia, choć zaawansowana jak na realia świata fantasy, nigdy nie przekracza tej granicy, nie wchodzi na terytorium sztucznej inteligencji czy technicznego życia jako osobnej formy istnienia.
@AeuquitasVeritas: Strasznie wysoka ostrość jest ustawiona i to wali po oczach na każdym elemencie i wali taką tandetą, plus spadki fps.
@AeuquitasVeritas: 8:38 dosłownie ta sama animacja uniku co u Geralta, przy trochę innej postawie, ale to jest 1:1
@CzarnySamael: Polski Wiedźmin?
@MafoX: Zapowiada się ciekawie jednak jest jeszcze wiele pracy aby ta gra wyglądała dobrze.
@Kiszak: ? Wesprzyj kanał: /channel/UC5SCWle5EgiN7vzMMwPOpug/join
? Zapraszam na Streamy - Codziennie ~20:00 : /putrefy
? Kanał Archiwum: /@KiszakArchiwum
? Kanał z Clipami: /@KiszakClipy
? Moje Koszulki Kupicie Tutaj: / ? (reklama)
? Discord: /FGGCFj9B36
? Instagram: /thekiszak/
?Kupuj gry taniej na Instant Gaming: -gaming.com/?igr=kiszak (reklama)
?Korzystam ze sprzętu Redragon - z kodem "LUDOS" 15% zniżki: /lista,redragon-ludos (reklama)
? Zapraszam na Streamy - Codziennie ~20:00 : /putrefy
? Kanał Archiwum: /@KiszakArchiwum
? Kanał z Clipami: /@KiszakClipy
? Moje Koszulki Kupicie Tutaj: / ? (reklama)
? Discord: /FGGCFj9B36
? Instagram: /thekiszak/
?Kupuj gry taniej na Instant Gaming: -gaming.com/?igr=kiszak (reklama)
?Korzystam ze sprzętu Redragon - z kodem "LUDOS" 15% zniżki: /lista,redragon-ludos (reklama)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=jTBKfWICGbk