Renault R4 2025 e Tech Electric test PL Pertyn Ględzi - Pertyn Ględzi
Jeśli chcesz dostać odpowiedź na swój komentarz, prześlij go mejlem na adres kontaktowy. Do obejrzenia koetnych sesji zdjęciowych zapraszam na swoją stronę: Kontakt:
Komentarze:
@marciniwinski1330: Cena R4 i R5 nie jest taka sama. R4 jest o ok 10k droższe.
@MrZiemwit: czyli jesli dobrze autora rozumiem to cieszy sie ze teraz juz nie polakieruje dachu tylko bedzie nowe auto musial kupic, no bardzo fajna ta nowa technologia
@przemekbudzynski780: Obydwa auta - 5 i 4 - są bardzo fajne. Dla kogoś z wallboxem i jako drugie auto obok dużego rodzinnego - super.
@robertkr9989: Gdyby dodali też napęd hybrydowy to pewnie musieliby wstrzymać produkcję innych modeli żeby nadążyć z popytem ?. Fajne auto, szkoda.
@abn140: ktoś tu pytał o baterie:
"Renault 4 E‑Tech Electric z 2025 roku wyposażony jest w akumulator litowo-jonowy typu Li‑NMC (nikiel–mangan–kobalt), o pojemności:
40 kWh (wersja „Urban”) – silnik 90 kW
52 kWh (wersja „Comfort”) – silnik 110 kW
Dostawca ogniw: Renault współpracuje z firmą Envision AESC – japońsko‑chińskim producentem ogniw. W Douai powstaje gigafabryka tej firmy, która ma zapewniać dostawy ogniw NMC właśnie dla modeli takich jak Renault 4, R5 czy Mégane E‑Tech ."
to gpt. natomiast grok nagadał i to co wyżej i jeszcze troche jakiś wydumek, więc pewnosci nie ma. Ględziarz powinien jednak to ustalać i podawać
"Renault 4 E‑Tech Electric z 2025 roku wyposażony jest w akumulator litowo-jonowy typu Li‑NMC (nikiel–mangan–kobalt), o pojemności:
40 kWh (wersja „Urban”) – silnik 90 kW
52 kWh (wersja „Comfort”) – silnik 110 kW
Dostawca ogniw: Renault współpracuje z firmą Envision AESC – japońsko‑chińskim producentem ogniw. W Douai powstaje gigafabryka tej firmy, która ma zapewniać dostawy ogniw NMC właśnie dla modeli takich jak Renault 4, R5 czy Mégane E‑Tech ."
to gpt. natomiast grok nagadał i to co wyżej i jeszcze troche jakiś wydumek, więc pewnosci nie ma. Ględziarz powinien jednak to ustalać i podawać
@wheelwrightpl9429: Ale Jacek Balkan zobaczył wiele chińskich napisów na częściach pod maską !
@matraks224: 16:58 i to jest właśnie wszystko na temat mitycznych zasięgów. Statyczny Polak jeździ 8,500km rocznie czyli 170km tygodniowo. Dane z GUS. Ale za to w komentarzach ma się wrażenie, że każdy co tydzień przejeżdża wiele tys km i to na strzała bez tankowania.
@grzes.witalis: Jeżeli myslicie o elektryku to BYD Delfin za 87,300 zł ładniejszy i tańszy o 40..60 tys zl ? Do miasta tylko mały elektryk...
@spoker3821: Bardzo fajne auto. Ma jedną wadę, jest na prund. Tyle.
@andrewm558: Hahaha dawno się tak nie uśmiałem ? 143 tyś i jest " cudowny" i " prześliczny" Panie Petryn ! Na miłość boską !!! No daj Pan żyć ! ?
@spectrum9435: Co mają Niemcy do zaoferowania tańszego i lepszego?
@krzysztofkwasnicki3188: Na cholerę mi "samochód", którym nie dojadę z Gdyni do Zakopca bez wielogodzinnych przerw na ładowanie? Bezsens. Używać tylko w mieście? Idiotyzm! 142 tysiące! Za co??? Taksówka czy Uber wychodzi taniej. Odsprzedaż po kilku latach z baterią o parametrach 20% początkowej pojemności? Mission Impossible! Naprawdę nie widzę żadnego sensu w zakupie czy użytkowaniu elektrycznego pseudosamochodu.
@Poly800-d2o: Jeśli Renault to tylko Captur z gazem. Cena akceptowalna i na stacji benzynowej całe 5 minut. Zwykłym ludziom potrzeba samochodu uniwersalnego. Mieszkańcy bloków są najczęściej odcięci od możliwości ładowania, infrastruktura w Polsce leży i kwiczy.
@Poly800-d2o: Mam taką refleksjé, że testujący elektryki nawet się nie zająkną na temat bezpieczeństwa. Chodzi mi o zabezpieczenie przed ewentualnym pożarem podczas silnego zderzenia? Czy potencjalny użytkownik w razie czego może uważać się za frytkę? Bo w razie pożaru przy utracie przytomności ratownik przecież nie podejdzie. Zwróci Pan uwagę kolegom dziennikarzom .
@jackd4758: Jeden z najlepszych kanałów tego typu na rynku. Zawsze oglądam z przyjemnością.
@maciej009: Cóż... żeby mieć wyposażenie podobne do tego co ma Hyundai Inster za 126k pln, doszedłem w konfiguratorze R4 do ponad 164 k pln i dalej nie dokładam, bo 40k pln za jedno miejsce więcej, w moim przypadku, nie ma sensu, by dopłacać.
@sober0: 4 i 5 to byłyby fajne pojazdy gdyby nie ich napędy czysto elektryczne. W moim postrzeganiu i sposobie użytkowania pojazdu, elektryfikacja mija się z celem.
@BEV-w1o: Wow! Ale mnie Pan zaskoczył! Mega pozytywnie. W pełni europejskie auto, z bateriami z Polski ? super że jest wybór R4 R5. Chinol precz!
@maciejrybarczyk9173: Jesteśmy tacy bogaci że stać nas na osobny samochód do jazdy tylko po mieście z tego Pana pier....tak to wynika bo 200 km jazdy w gówno się obraca
@MrUSERREQ: Ale głupie gadanie o tym zasięgu. Statystyczny Polak przejeżdża 70 km tygodniowo, więc zasięg 300 km mu wystarczy? Ja robię w tygodniu nawet mniej.,za to raz na około 2 tygodnie robię trasę dłuższą, ze 200-600 km (pomijam tu urlopy, które też są ważne). Żeby elektryk miał sens kosztowy, muszę go naładować w domu, bo koszty tankowania na trasie zrownują elektryka z benzynową V6. I tutaj te wszystkie śliczne autka z zasięgiem miejskim 250-300 km - max 200 na trasie - całkowicie tracą sens jako tzw. jedyne auto w rodzinie. Mogą mieć sens wyłącznie jako auto drugie w rodzinie.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=6pPrJt8ZvpQ