Koniec Świata LIVE g.22


Barbara Kwarc, czyli ja. U mnie wszystko musi być GIT! Kiedyś w akcji KlatkaB, dzisiaj na moim blogu. Wszystkie odcinki vlogu na Koniec Świata

Najlepsze komentarze:

Legaliz...Kurwa nie uśmiałem się tak od '96
Damcioo..." nie myta pała generała " hah. ;D
ificati...Kurwa jakie ona miny wali :D 1:18 najlepsza :D
Jagoda ...0;35 umarlam :D
NiksiaP...co to piosenka ta druga gdzie śpiewają "będą ćwiczyć obciąganie"?
Owocova...Balanga - Toples ;d
Bartek2...Toples - Straciłaś cnotę
Tango Balanga - Po szampanie :D
Gobline...hahahahha zajebist..
Oreivo...Toples Balanga
Anastaz...baśka rozpierdalasz tym tańcem xD
NiksiaP...już wiem -.-
robert ...baśka pojedź w sylwka wszystkich polityków
faustix...najlepszy moment 0.25 min. ahhahaha xD Baśka zajebista jesteś,pozdrawiam ;D
konfolu...00:56 świetne "nie"
Czekole...- To wez Sobie sluchaj.
- To patrz w gore
hahahahha jeblem :D
salamon...na moim kanale jest filmik +18 zobaczcie sami i ocenicie za dobre starania
rewty39...Co sie czaisz? czajnik jesteś hahahaha :D
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCxIrM8XASXvCL6gIZ-da3TQ


Livv ciekawostki

Livv ciekawostki

Historia kanału Livv zaczyna się w dniu 2014-08-01 01:28:15.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 409 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 50509614 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 268462 użytkowników.