TO BYŁA PIĘKNA AKCJA FIFA 19 DRAFT ELEVEN Se05 7

SUBSKRYBUJ I OGLĄDAJ NOWE FILMY ► 16:00 WTOREK, CZWARTEK, SOBOTA INSTAGRAM ► FACEBOOK ► LINK DO SPONSORA KANAŁU (TYLKO 18+) ► BYŁA PIĘKNA AKCJA DRAFT ELEVEN


Najlepsze komentarze:

Kacper ... Rabiot
MACHAJC... Payet
The Ham... Idealnie na wieczór :)
jacek c... Lachu wydaje mi się że z każdą kolejną fifą grasz coraz gorzej
BoSki... Elo
Boordeg... Miałeś ŚPO z Serie A jak wybrałeś Reusa
Toma Lu... Kup Rabiota wygra ci cały mecz
Jesion ... lachu rtg bez FIFA POINTS nie COINSOW
Monika ... (RABIOT) Polecam gościu zamiata w środku pola
FORDI G... Nauczę was trollować


Pokaż więcej
Dominik... Na śp Marco Veratti
KORDIAN... Verratiego kup on 25k
Oskar K... Rabiot albo Draxler może?
Kacper ... Ja wym Lachu Kupił Naingolana Lub Allan spoko karta lub Piotra Zielińskiego Proszę przeczytasz mój komentarz
Monika ... do road to glory kup quaresme i wal z laczka
Dawid C... Rabiot
Joanna ... Dimitri Payet
stasiul... Jak to ostatni a ekstraklasa??!!
mi?y mi... Rabiot
xX DANI... Veratti
Pawcio ... Lachu mam pomysl zrob tak ze kup se maqhuiniosa na śo a na atak lewy coman i jakis ps z bundesligi i 2 sp to tolliso wszystko sie z gra a ty bedziesz mial 100 zgrania
Wiktor ... Cuadrado umie grać na po bez sensu wymieniać
Bojaroo... Dasz serce?
GiveMeL... Lachu a co powiesz na to, żeby po złożeniu całej "jedenastki" rozegrać FUT Champions ? Napewno jest to ciekawa opcja, Pozdrooo ;)
Bartek ... Rabiot i Verrati
Kasia S... 6:40 miales mandande
Eryk Tr... Kupuj rabiot tani a całkiem spoko
Hubert ... Rabiot
John Ce... Draxler nawet spoko jest
the sos... Payet id jeśli cię stac a jak nie to rabiot
Tomek S... Rabio
Kuba Pi... Rabiot, Veratti, Tielemans
Qazah!... Mogłeś wziąć Zaze i Mertens na SPO
Kwestoy... Rabiot
Krycha ... Mbappe, Dybala albo Reus
Hubert ... Kto lubi Lacha?
Maks St... Verratti
Monika ... dobrze na kapitana zbieramy mbabpe
Micha? ... Zapowiada się kolejny najlepszy odc
Seba... Rabiota
Kari Ma... Rabiot
gosia a... POLECAM DIARE
Papugi ... Le colso
ToJan P... Tielemans z Monaco Kamila Glika
XxDomin... Rabiot
hunk sp... Rabiot
Maciek ... No lachu ten draft był świetny ale
herbaci... ty to kozak
Maciej ... Fred
?elu22... 10:29 kiedy wkrecisz się za mocno w grę xD na kamerkę patrzcie.
Artur M... Siema
K1ngSuP... Na ŚO Marquinhos, Śp Rabiot, Ps Saint Maxim, St Depay i Ls na kapitana Neymar
gosia a... ZRUB ŚLEPY DRAFT
Draxler... Mogłes wziąść zaze bo mertens jest śn i mógłby pójść na śpo
Simon S... Dawaj Verattiego
Edyta B... pamiętai o obsesi
Marcin ... Verratti
Filip W... Co to Za muzyka 3:10
Ares !... Na bramkarza mogłeś dać areole
A na pomoc veratti rabiot
Karol T... Veratti
Wojtas... Cyprien kozak
turbo g... Payet jest dobry całkiem
Czosnek... Veratti
Kolo Ko... Lachu to mistrz draftów większy od urbixa
Pawe? I... Pozdro Lachu masz najwiekszy kanal sportowy w Polsce tak slyszalem podobno naajak xd
karion ... dzień dobry
Maciek... Czy będzie seria Walka na składy?
Jan Sob... Veratti albo rabiot
Marcel ... Siema lachu jak chcesz dobrego pomocnika to polecam Francuza LEMAR
Karol C... Moze zrobic 6 sezon tylko ze zadna karta z poprzednich sezonow nie moze sie powtorzyc.
XD... Piękna akcja 17:08




Nie Dziękujcie
fifacz.... dawaj albo draxlera lub rabiota albo cavani zmieniony na śp
Damian ... Peszko xd
Oliwier... Zaze miałeś do wyboru. I byś dał Mertensa na śpo. Ale DZBAN XD
Damian ... Rabiot albo Lo Celso
the gam... Lachu lachu proszę???? serce
cz?owie... Oj oj lachu lachu lachu.... 4:34 zaza był a wtedy metens na spo i pełne zgranie z pszodu. Jak coś pisze to dlatego że dopiero do 4:34 to oglądam
the ron... Lachu będzie fantasy eleven
kacper ... siemanooo
Wojtek ... Rabio kup
Milosz ... Pogba xD
Sienkie... Veratti niech będzie
Tobixx ... Siema jestem 100 wyświetleń
Kerel... Kto przed 1300 wyświetleń xd
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCYo62ZXDD-p2eqk0Qk7y0Uw